379 990 Kč
není skladem
Kubota, to je záruka kvality a spolehlivosti. Lehký, výkonný a nenáročný japonský tříválcový diesel Kubota D1105 je proslulý svojí vysokou spolehlivostí a dlouhou životností. Díky technologii E-TVCS má motor minimální hlučnost, vysokou účinnost a nízkou spotřebu. Tento mimořádně zdařilý pohon doplňuje špičková kanadská automatická převodovka CVTech.
Elektricky připojitelný pohon všech kol s uzávěrkami předního i zadního diferenciálu zaručuje špičkovou prostupnost terénem. Pouhým stiskem tlačítka si můžete vybrat mezi náhonem pouze zadních nebo všech čtyř kol, a navíc můžete zapnout uzávěrky obou diferenciálů a tím ještě podstatně zvýšit trakci a tažnou sílu. Pro nejtěžší práce, v prudkých stoupáních a pro tahání těžkých nákladů máte navíc k dispozici silnou redukci do pomala. Režim Turf Mode je výhodný zejména při jízdě po upraveném trávníku nebo při zatáčení na malém poloměru. V tomto režimu je poháněné pouze zadní pravé kolo. Protože obě zadní kola nejsou propojená, UTV snadněji zatáčí, při zatáčení se nedělají koleje a pneumatiky netrhají trávník.
Robustní podvozek s nízkým těžištěm zaručuje skvělou stabilitu a výbornou průchodnost terénem. Všechna kola jsou nezávisle zavěšená a odpružená snadno seřiditelným pérováním. Vysokou obratnost a vynikající ovladatelnost zajišťuje i elektrický posilovač řízení a velmi malý poloměr otáčení.
Model: | Kubota Diesel D1105-E3B, Made in Japan |
Typ: | 4taktní kapalinou chlazený řadový tříválec |
Objem: | 1124 cm3 |
Vrtání x zdvih: | O 78 x 78,4 mm |
Kompresní poměr: | 24:1 |
Výkon: | 24.8 HP |
Točivý moment: | 72 Nm @ 3000 / min |
Chlazení: | kapalinou + elektrický ventilátor |
Pohon: | 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný, 2 uzamykatelné diferenciály |
Převodovka: | automatická, CVTech, L/H/N/R se zpátečkou + motorová brzda |
Uzávěrka diferenciálu: | vpředu i vzadu |
Koncový převod: | kardanem |
Zavěšení přední: | nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena |
Zavěšení zadní: | nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena |
Pérování přední: | hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin |
Pérování zadní: | hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin |
Brzdy přední: | 2x hydraulická kotoučová |
Brzdy zadní: | 2x hydraulická kotoučová |
Parkovací brzda: | ruční |
Pneumatiky přední: | AT26 x 9 - 14 |
Pneumatiky zadní: | AT26 x 11 - 14 |
Celková délka: | 3110 mm |
Celková šířka: | 1543 mm |
Celková výška: | 1990 mm |
Výška sedadla: | 915 mm |
Světlá výška: | 240 mm |
Rozvor: | 1930 mm |
Hmotnost bez náplní: | 700 kg |
Nosnost korby: | 400 kg |
Tažná síla: | 800 kg |
Palivová nádrž: | 35 l |
Rozměry korby: | 1420 x 1020 x 290 mm |
Displej: |
Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počitadlo najetých motohodin, celkové počitadlo najetých motohodin, palivoměr, diagnostický poruchový kód, palubní hodiny |
Elektrický posilovač řízení EPS, sklopná korba s vyklápěcím a odnímatelným čelem a postranicemi, extra silný naviják 4 500 lbs, přední ochranný rám, plnohodnotné čelní sklo, ocelové ochranné postranní rámy, 14palcová kola se šestiplátnovými pneumatikami, plastová střecha odolná UV-záření, sklopná ochrana nohou, ochranná klec s certifikací ROPS, tažné zařízení oko-čep, lavicové sedadlo s bezpečnostními pásy, úložná schránka v přístrojové desce, dvojité projektorové světlomety, LED světla pro denní svícení, akustická signalizace zpátečky
Homologace pro silniční provoz: | ano, T1b, (řidičské oprávnění skupiny B - automobil) |
Registrační značka (SPZ) | v ceně (při přebírání stroje obdržíte čistopis technického průkazu) |