TGB BLADE 600i LTX MAX EPS 4x4 E5

qr_code BLADE 600I LTX MAX E5 branding_watermark TGB
close

Údaje o dodavateli/výrobci

Název: ASP GROUP s.r.o.
Adresa:
Staroplzenecká 290
Letkov
32600
Česká republika
BLADE 600 LTX MAX Limited má moderní design s LED Matrix světlomety, nově masivní zadní nárazník, Full-LED osvětlení, třírežimový posilovač řízení,… Celý popis

224 990 Kč

není skladem info

Snažíte se přidat do košíku více kusů než máme skladem.

BLADE 600 LTX MAX Limited má moderní design s LED Matrix světlomety, nově masivní zadní nárazník, Full-LED osvětlení, třírežimový posilovač řízení, automatická převodovka s japonskými komponenty, prodloužený podvozek s vyvýšenou sedačkou spolujezdce, příjemné ovládání a výborné jízdní vlastnosti – TGB Blade 600 LTX MAX EPS přijíždí se zcela novým velkým barevným TFT displejem s denním a nočním režimem, který navíc nově disponuje i Bluetooth připojením k mobilnímu telefonu. Pozornost upoutají nová LED zadní světla s dynamickými blikači. K tomu vyhlášeně spolehlivý motor s vysokou tažnou silou, vynikající terénní vlastnosti, elektricky připojitelný pohon 4×4 a mimořádně bohatá standardní výbava – nový TGB Blade 600 LTX MAX Limited EPS 4×4 má všechny důvody stát se jednou z nejoblíbenějších čtyřkolek střední třídy.

Limited EPS 4×4
Třírežimový elektrický posilovač řízení ulehčuje ovládání čtyřkolky a zmenšuje sílu potřebnou na řízení. Posilovač také zlepšuje bezpečnost jízdy, protože funguje zároveň i jako tlumič ran a úderů do řídítek. Když kolem narazíte například na skrytý kámen, díru nebo pařez, náraz vám nevyrazí řídítka z ruky, protože většinu energie nárazu pohltí posilovač.

Motor
Spolehlivý čtyřdobý motor 600 ccm s moderní čtyřventilovou technikou je chlazen kapalinou a olejem se dvěma samostatnými chladiči. Moderní elektronické vstřikován paliva zaručuje vysoký výkon, velkou tažnou sílu, vysoký točivý moment, nízké emise a spolehlivé startování v létě i v zimě. Přední ozdobná mřížka chladiče je odnímatelná pro usnadnění čištění.

Podvozek
Optimalizovaná geometrie, široký rozchod a příjemně nastavené odpružení. Výsledkem je přesné řízení, snadná ovladatelnost a vysoká stabilita na rovině i v kopcích. Prodloužený podvozek BLADE 600 LTX EPS 4×4 navíc nabízí více místa pro jezdce na dvou samostatných sedačkách.

Pohon
Pohon 2×4/4×4 a moderní nezávislé zavěšení všech kol iRS, společně se širokým rozchodem a velkou světlou výškou zaručuje vynikající průchodnost těžkým terénem. Verze Euro 5 jsou navíc vybaveny hned dvěma uzamykatelnými diferenciály. V těžkém terénu oceníte možnost uzamknutí buď předního, nebo obou diferenciálů. Díky tomu můžete pohon zvolit ideálně pro jakýkoli terén. Na jednu stranu získáte maximální trakci v těžkém terénu, na druhou stranu klidné řízení v zatáčkách a na rovině.

Brzdy
Účinný brzdový systém vám dá jistotu při těžké práci, když vezete těžký přívěs nebo při posouvání vašich jezdeckých limitů. Díky pancéřovaným hadičkám brzdy umožňují citlivé dávkování a přesnou kontrolu brzdného účinku.

Světla
Vysoce svítivé LED přední světlomety s matrixovou technologií dodávají stroji nezaměnitelný atraktivní vzhled. Také veškeré další osvětlení včetně brzdových světel a zadních blikačů je vybavené inovativní LED technologií, která poskytuje vysokou svítivost při nízkém odběru elektrické energie.

Moderní zadní LED světla BLADE 600 LTX MAX Limited nabízejí vyšší viditelnost, větší bezpečnost, a navíc jsou vybavena atraktivní dynamickou funkcí blikačů.

Display
Nový barevný TFT displej s automatickým přepínáním denního a nočního režimu přehledně zobrazuje rychlost jízdy, digitální otáčkoměr, stav paliva, zařazený pohon 2WD / 4WD, režim posilovače, zařazený převod, teplotu chladicí kapaliny a denní počítadlo kilometrů. Displej navíc nově disponuje také Bluetooth připojením k mobilnímu telefonu, a možností nastavení upozornění při dosažení předem nastavené rychlosti.

Výbava
TGB Blade 600 LTX MAX EPS nabízí již v základu mimořádně bohatou výbavu, ve které najdete například masivní zadní nárazník, barevný TFT displej, variabilní posilovač řízení se 3 režimy, moderní LED osvětlení, nové ALU disky 12”, chrániče rukou, robustní nárazníky, moderní kompozitní nosiče, samostatné sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, opěrky nohou pro spolujezdce, 12V zásuvku, tažné zařízení a vodotěsný naviják s tažnou silou 3000lbs.

Specifikace:

Motor
Typ: čtyřtaktní jednoválec SOHC, EFI
Objem: 561 cm3
Vrtání x zdvih: O 95 x 79,2 mm
Kompresní poměr: 10.2 : 1
Výkon: 42k (31,3 kW) / 6500 (off-road)
Max. točivý moment: 53,6 Nm / 5500 (off-road)
Chlazení: kapalinou + olejem + elektrický ventilátor

Hnací systém
Pohon: 2×4 / 4×4, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická, CVT variátor se zpátečkou, L/H/N/R/P, brzdění motorem
Uzávěrka diferenciálu: vpředu, elektricky ovládaná (T3b)
vpředu i vzadu, elektricky ovládaná (L7e -Euro 5)
EPS: elektrický posilovač řízení se třemi režimy
Koncový převod: kardanem

Podvozek
Zavěšení přední: nezávislá dvojitá A-ramena
Zavěšení zadní: nezávislá dvojitá A-ramena
Pérování přední: kapalinové tlumiče + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin
Pérování zadní: kapalinové tlumiče + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin
Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová
Brzdy zadní: 1x hydraulická kotoučová (T3b)
2x hydraulická kotoučová (L7e)
Pneumatiky přední: AT25 x 8 – 12
Pneumatiky zadní: AT25 x 10 – 12

Rozměry a hmotnost
Celková délka: 2280 mm
Celková šířka: 1250 mm
Celková výška: 1420 mm
Světlá výška: 320 mm
Výška sedla: 940 mm
Rozvor: 1450 mm
Provozní hmotnost: 444 kg
Palivová nádrž: 18 l

Homologace pro silniční provoz: ano, T3b / L7e (Euro 5) (řidičské oprávnění skupiny B – automobil)

Značka TGB