


224 990 Kč
není skladem info
BLADE 600 LTX MAX Limited má moderní design s LED Matrix světlomety, nově masivní zadní nárazník, Full-LED osvětlení, třírežimový posilovač řízení, automatická převodovka s japonskými komponenty, prodloužený podvozek s vyvýšenou sedačkou spolujezdce, příjemné ovládání a výborné jízdní vlastnosti – TGB Blade 600 LTX MAX EPS přijíždí se zcela novým velkým barevným TFT displejem s denním a nočním režimem, který navíc nově disponuje i Bluetooth připojením k mobilnímu telefonu. Pozornost upoutají nová LED zadní světla s dynamickými blikači. K tomu vyhlášeně spolehlivý motor s vysokou tažnou silou, vynikající terénní vlastnosti, elektricky připojitelný pohon 4×4 a mimořádně bohatá standardní výbava – nový TGB Blade 600 LTX MAX Limited EPS 4×4 má všechny důvody stát se jednou z nejoblíbenějších čtyřkolek střední třídy.
Limited EPS 4×4
Třírežimový elektrický posilovač řízení ulehčuje ovládání čtyřkolky a zmenšuje sílu potřebnou na řízení. Posilovač také zlepšuje bezpečnost jízdy, protože funguje zároveň i jako tlumič ran a úderů do řídítek. Když kolem narazíte například na skrytý kámen, díru nebo pařez, náraz vám nevyrazí řídítka z ruky, protože většinu energie nárazu pohltí posilovač.
Motor
Spolehlivý čtyřdobý motor 600 ccm s moderní čtyřventilovou technikou je chlazen kapalinou a olejem se dvěma samostatnými chladiči. Moderní elektronické vstřikován paliva zaručuje vysoký výkon, velkou tažnou sílu, vysoký točivý moment, nízké emise a spolehlivé startování v létě i v zimě. Přední ozdobná mřížka chladiče je odnímatelná pro usnadnění čištění.
Podvozek
Optimalizovaná geometrie, široký rozchod a příjemně nastavené odpružení. Výsledkem je přesné řízení, snadná ovladatelnost a vysoká stabilita na rovině i v kopcích. Prodloužený podvozek BLADE 600 LTX EPS 4×4 navíc nabízí více místa pro jezdce na dvou samostatných sedačkách.
Pohon
Pohon 2×4/4×4 a moderní nezávislé zavěšení všech kol iRS, společně se širokým rozchodem a velkou světlou výškou zaručuje vynikající průchodnost těžkým terénem. Verze Euro 5 jsou navíc vybaveny hned dvěma uzamykatelnými diferenciály. V těžkém terénu oceníte možnost uzamknutí buď předního, nebo obou diferenciálů. Díky tomu můžete pohon zvolit ideálně pro jakýkoli terén. Na jednu stranu získáte maximální trakci v těžkém terénu, na druhou stranu klidné řízení v zatáčkách a na rovině.
Brzdy
Účinný brzdový systém vám dá jistotu při těžké práci, když vezete těžký přívěs nebo při posouvání vašich jezdeckých limitů. Díky pancéřovaným hadičkám brzdy umožňují citlivé dávkování a přesnou kontrolu brzdného účinku.
Světla
Vysoce svítivé LED přední světlomety s matrixovou technologií dodávají stroji nezaměnitelný atraktivní vzhled. Také veškeré další osvětlení včetně brzdových světel a zadních blikačů je vybavené inovativní LED technologií, která poskytuje vysokou svítivost při nízkém odběru elektrické energie.
Moderní zadní LED světla BLADE 600 LTX MAX Limited nabízejí vyšší viditelnost, větší bezpečnost, a navíc jsou vybavena atraktivní dynamickou funkcí blikačů.
Display
Nový barevný TFT displej s automatickým přepínáním denního a nočního režimu přehledně zobrazuje rychlost jízdy, digitální otáčkoměr, stav paliva, zařazený pohon 2WD / 4WD, režim posilovače, zařazený převod, teplotu chladicí kapaliny a denní počítadlo kilometrů. Displej navíc nově disponuje také Bluetooth připojením k mobilnímu telefonu, a možností nastavení upozornění při dosažení předem nastavené rychlosti.
Výbava
TGB Blade 600 LTX MAX EPS nabízí již v základu mimořádně bohatou výbavu, ve které najdete například masivní zadní nárazník, barevný TFT displej, variabilní posilovač řízení se 3 režimy, moderní LED osvětlení, nové ALU disky 12”, chrániče rukou, robustní nárazníky, moderní kompozitní nosiče, samostatné sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, opěrky nohou pro spolujezdce, 12V zásuvku, tažné zařízení a vodotěsný naviják s tažnou silou 3000lbs.
Specifikace:
Motor
Typ: čtyřtaktní jednoválec SOHC, EFI
Objem: 561 cm3
Vrtání x zdvih: O 95 x 79,2 mm
Kompresní poměr: 10.2 : 1
Výkon: 42k (31,3 kW) / 6500 (off-road)
Max. točivý moment: 53,6 Nm / 5500 (off-road)
Chlazení: kapalinou + olejem + elektrický ventilátor
Hnací systém
Pohon: 2×4 / 4×4, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická, CVT variátor se zpátečkou, L/H/N/R/P, brzdění motorem
Uzávěrka diferenciálu: vpředu, elektricky ovládaná (T3b)
vpředu i vzadu, elektricky ovládaná (L7e -Euro 5)
EPS: elektrický posilovač řízení se třemi režimy
Koncový převod: kardanem
Podvozek
Zavěšení přední: nezávislá dvojitá A-ramena
Zavěšení zadní: nezávislá dvojitá A-ramena
Pérování přední: kapalinové tlumiče + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin
Pérování zadní: kapalinové tlumiče + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin
Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová
Brzdy zadní: 1x hydraulická kotoučová (T3b)
2x hydraulická kotoučová (L7e)
Pneumatiky přední: AT25 x 8 – 12
Pneumatiky zadní: AT25 x 10 – 12
Rozměry a hmotnost
Celková délka: 2280 mm
Celková šířka: 1250 mm
Celková výška: 1420 mm
Světlá výška: 320 mm
Výška sedla: 940 mm
Rozvor: 1450 mm
Provozní hmotnost: 444 kg
Palivová nádrž: 18 l
Homologace pro silniční provoz: ano, T3b / L7e (Euro 5) (řidičské oprávnění skupiny B – automobil)
Značka | TGB |
---|