TGB Blade 1000i LTX MAX EPS 4x4 t3b

qr_code BLADE1000I LTX EPS4X4T3B branding_watermark TGB
close

Údaje o dodavateli/výrobci

Název: ASP GROUP s.r.o.
Adresa:
Staroplzenecká 290
Letkov
32600
Česká republika
!!! Pozor - akce prodloužena do 31.3.2025 !!! Špičkový TGB Blade 1000 LTX MAX EPS LIMITED je vybavený originálním továrním zadním nárazníkem TGB ve… Celý popis

259 990 Kč

není skladem

Snažíte se přidat do košíku více kusů než máme skladem.

!!! Pozor - akce prodloužena do 31.3.2025 !!!

Špičkový TGB Blade 1000 LTX MAX EPS LIMITED je vybavený originálním továrním zadním nárazníkem TGB ve svítivě žluté barvě. Velký barevný TFT displej s denním a nočním režimem, který navíc nově disponuje i Bluetooth připojením k mobilnímu telefonu. Pozornost upoutají LED zadní světla s dynamickou funkcí blikačů. Výkon této vydařené čtyřkolce dodává vůbec nejsilnější motor značky TGB, a samozřejmě nechybí nic z toho, co dělá Blada 1000 LTX tak oblíbeným: pohon 2×4/4×4 s uzamykatelnými diferenciály, zesílená automatická převodovka s japonskými komponenty, posilovač řízení s variabilním účinkem, prodloužený podvozek s dostatkem místa pro dva a tažné zařízení. Vydařený vzhled nového modelu podtrhují LED-Matrixové světlomety a atraktivní kola s barevně odlišenými segmenty.


Silný motor V-Twin 1000 EFI
Dvouválcový V-Twin je jedním z největších motorů světa čtyřkolek. Se svým obrovským výkonem a vysokým točivým momentem dává čtyřkolce špičkovou dynamiku a mohutnou tažnou sílu. Elektronické vstřikování zaručuje spolehlivé starty, čisté spalování a nízkou spotřebu.

Prodloužený podvozek
Prodloužený rozvor poskytuje řidiči i spolujezdci dostatek místa na samostatných sedačkách, a zajišťuje lepší stabilitu při jízdě v kopcích. Nezávislé zavěšení všech kol, vysoká světlá výška a podvozek s velkými nájezdovými úhly zajišťuje vynikající prostupnost těžkým terénem. Dvojitá A-ramena, zavěšená v pouzdrech ze speciálního materiálu DuPont, zajišťují přesné řízení, lepší stabilitu a vysokou životnost.

Variabilní posilovač řízení se třemi režimy
Elektrický posilovač s variabilním účinkem a třemi volitelnými režimy výrazně zmenšuje síly v řízení. Posilovač zároveň funguje i jako tlumič úderů do řídítek. Když přední kolo narazí na kámen, díru nebo pařez, náraz vám nevyrazí řídítka z ruky, protože většinu energie nárazu pohltí posilovač.

Pohon 4×4 se dvěma diferenciály
Pohon 4×4 se dvěma elektricky uzamykatelnými diferenciály přináší optimální trakci ve všech podmínkách. V těžkém terénu nebo při rychlé jízdě umožňuje optimálně nakonfigurovat pohon, takže vás nic nezaskočí. Výsledkem je vynikající průchodnost terénem, příjemná jízda a snadné řízení.

Kotoučové brzdy na všech kolech
Čtyři brzdové kotouče s pancéřovanými hadičkami a integrovaným ovládáním vám dodají důvěru při jízdě s nákladem nebo při posouvání vašich jezdeckých schopností.

Moderní Full-LED osvětlení
Atraktivní přední LED-matrixové světlomety mají vynikající světelný výkon a zvyšují úroveň bezpečnosti čtyřkolky. Ve světlometech jsou zabudované přední LED blikače a světla pro denní svícení. LED technologie nabízejí vysokou spolehlivost a velký světelný výkon při nízkém odběru elektrické energie.

Dynamické zadní blikače
Nová moderní LED zadní světla nabízejí vyšší viditelnost, větší bezpečnost, a navíc jsou vybavena atraktivní dynamickou funkcí blikačů.

Nový TFT displej
Nový barevný TFT displej s automatickým přepínáním denního a nočního režimu přehledně zobrazuje rychlost jízdy, digitální otáčkoměr, stav paliva, zařazený pohon 2WD / 4WD, režim posilovače, zařazený převod, teplotu chladicí kapaliny a denní počítadlo kilometrů. Displej navíc nově disponuje také Bluetooth připojením k mobilnímu telefonu a možností nastavení upozornění na nastavenou rychlost.

Bohatá výbava již v základu
TGB Blade 1000 LTX MAX již v základu nabízí mimořádně bohatou výbavu. Nechybí třírežimový posilovač řízení, elegantní 14” hliníkové disky s barevnými akcenty, chrániče rukou, robustní přední nárazník, moderní kompozitní nosiče, sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, madla pro spolujezdce, Full-LED osvětlení s dynamickými zadními blikači, 12V zásuvka, tažné zařízení a elektrický naviják 3000 lbs.

Specifikace:


Motor
Typ: čtyřtaktní dvouválec SOHC do V, EFI
Objem: 997 cm3
Vrtání x zdvih: O 92 x 72.0 mm
Kompresní poměr: 10.2 : 1
Výkon: 83 k (60,9kW) / 6750 ot/min.
Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor

Hnací systém
Pohon: 2×4 / 4×4, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická, CVT variátor se zpátečkou a polohou Parking, L/H/N/R/P, brzdění motorem
Uzávěrka diferenciálu: na přední i zadní nápravě, elektrické ovládání
EPS: elektrický posilovač řízení s variabilním účinkem a třemi režimy

Podvozek
Zavěšení přední: nezávislé, dvojitá A-ramena
Zavěšení zadní: nezávislé, dvojitá A-ramena
Pérování přední: kapalinové tlumiče EVO + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin
Pérování zadní: kapalinové tlumiče EVO + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin
Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová, O 230 mm
Brzdy zadní: 2x hydraulická kotoučová
Pneumatiky přední: AT26 x 9 – 14
Pneumatiky zadní: AT26 x 11 – 14

Rozměry
Celková délka: 2330 mm
Celková šířka: 1200 mm
Celková výška: 1290 mm
Světlá výška: 260 mm vpředu / 290 mm vzadu
Rozvor: 1445 mm
Provozní hmotnost: 451 kg
Palivová nádrž: 23 l

Homologace pro silniční provoz: ano, T3b,L7e (Euro5) – řidičské oprávnění skupiny B (automobil)

Značka TGB
flash_on Naposledy prohlížené produkty