S kubaturou
190 ccm si spojme mohutný
výkon až 12 kW. Chlazení motoru podporuje
chladič oleje, přičemž takto vysoký výkon lahodně zpracuje
čtyřventilová technika a jeho dávkování na zadní kolo je v tomto případě prostřednictvím až
pětistupňové převodovky. Pro start TT190R využívá
nakopávačku, tak
i elektrický startér.
Karburátor je nastaven na co nejefektivnější dávkování paliva.
TT190R využívá disky ze slitiny vysokopevnostního hliníku a proto se
váha stroje udržela na skvělých
81 kg. Pružení je na obou koncích plně nastavitelné a tak jezdec ladí podvozek podle osobní náročnosti či charakteru tratě a to expresním laděním, přičemž díky vysokému zdvihu pružení je podvozek nastavitelný i na ty nejextremnější tratě. Navíc
světlá výška 280 mm je v této třídě velmi pozitivní hodnota. Přední i zadní brzda má ostrý, typicky racingový charakter náběhu účinnosti, což vyspělý závodník docení v extremních situacích. Přední USD vidlice se zde pyšní v designu krásného eloxu, ale není to jen lákavý pohled. Poskytuje i vysoký výkon. Do všeho skvěle zapadá velmi odolná zadní vidlice s mimořádnou tuhostí. Tento stroj si už žádá závodníka s písmenkem "R", ale i běžný jezdec jej hravě drží pod kontrolou díky přesně pulzující technice.
- Kategorie:Pitbike
- Zdvihový objem:187.2 cm3
- Převodovka:5 rychlostní
- Výkon:12 kW / 9500 ot./min
- Motor:4-taktní / jednoválec
- Chlazení:Olejový chladič