



Žádné údaje o výrobci ani dodavateli nebyly nalezeny.
159 990 Kč
není skladem info
Styl a osobnost
Jasný styl 450CL-C Bobber, který maskuje moderní techniku do motocyklové klasiky. Osobnost jste ale Vy. Kdekoliv, v jakékoliv situaci. Klasický styl nemusí znamenat jen design na prvním místě. Díky nízké hmotnosti, modernímu podvozku a překvapivě univerzálnímu motoru je i řízení potěšením. Upravený motor proti ostatním modelům řady 450 vám umožní nejen rozvážnou jízdu městem i krajinou, ale i překvapí tempem a ukazuje, že i klasický Bobber může skrývat sportovní charakter.
Motor
Pohonná jednotka, používaná v modelech 450SR, 450NK a 450MT byla upravena, aby projev motoru lépe odpovídal charakteru a stylu motocyklu. Úpravy zahrnují nejen jiný software řídící jednotky, ale také hlavu motoru a zdvih ventilů a jejich časování. Upraven je také kompletní výfuk. Všechny tyto úpravy jsou zaměřeny na silnější průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách. 2 vyvažovací hřídele výrazně snižují vibrace motoru a jsou jedním z klíčových prvků jezdeckého komfortu. Díky kovaným odlehčeným pístům a keramické povrchové úpravě má motor překvapivě sportovní reakci na podněty jezdce. 270° přesazení klikového hřídele přibližuje projev motoru koncepci V-twin a výborně doplňuje celkový charakter motocyklu.
3” TFT displej
Klasický kruhový tvar 3” barevného TFT displeje nenarušuje styl stroje a zároveň poskytuje jezdci moderní technologie. Přehledné a čitelné zobrazení jízdních údajů je samozřejmostí.
I v klasickém vzhledu displej zachovává možnost propojení s mobilním telefonem.
Motorka pro jezdce
Ve srovnání s CL-C je jezdecká pozice na Bobberu mírně sportovnější díky vyššímu sedlu (710mm) a prakticky rovným nižším řídítkům. Stále se jedná o uvolněný motocykl. Jen je cítit více individuální soustředění jen na jezdce.
(Ne)chcete sportovat
Retro Boober na první pohled nenaznačuje, že by ostřejší jízda mohla být oblast, kde se motocykl chce pohybovat. Díky kompaktním rozměrům, nízké hmotnosti, nízkému těžišti a účinným brzdám je jezdec překvapen, jak jednoduchá a jednoduše přístupná může být sportovní jízda. A až vás přestane bavit nekonečné broušení stupaček, je velmi jednoduché a přirozené uvolněně brouzdat krajinou, nebo městem.
Plynulost pro zážitek
K přenosu výkonu na zadní kolo je použit ozubený řemen renomovaného výrobce Gates, který poskytuje plynulejší přenos výkonu, nižší vibrace a hluk a je dalším detailem vytvářející celkový dojem z jízdy.
T-BOX / CFMOTO RIDE
Statistika jízdy, nepřetržité monitorování stavu motocyklu a polohy. Upozornění na nestandardní stav motocyklu a další funkce. To je aplikace CFMOTO RIDE ve spojení s komunikační jednotkou T-BOX.
Vaše jízda v pohodě
Systém kontroly trakce (TC) a antihoppingová spojka pomáhají méně zkušeným jezdcům zvládat nástrahy jízdy na motocyklu a zkušeným jezdcům pomohou, když si jízdu užívají příliš.
Barevné provedení
Bílá
Černá
PRÉMIOVÁ ZÁRUKA 5 LET
Prodloužená záruka 5 LET / 40.000 km platí při zakoupení motocyklu CFMOTO v prodejní síti Journeyman CZ v ČR a SR pro všechny nové zákazníky (první majitel) bez rozdílu zda je fyzická osoba, či podnikatel.
Specifikace:
Homologace
EURO5+
Motor
2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem
449,5 ccm
Vrtání / zdvih
72 x 55,2 mm
Kompresní poměr
11,5 : 1
Výkon
32,5 kW / 9 000 ot./min.
Kroutící moment
42 Nm / 6 250 ot./min.
Převodovka
manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Délka
2 205 mm
Šířka
805 mm
Výška
1 110 mm
Výška sedla
715 mm
Světlá výška
160 mm
Pohotovostní hmotnost
177 kg
Odpružení
Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy
Přední J. Juan, kotouč O 320 mm, zadní O 220 mm.
Pneumatiky
Přední 130/90 R16
Zadní 150/80 R16
Palivová nádrž
12 l
Značka | CFMOTO |
---|