UTV 1100 Diesel Linhai CAMO

qr_code UTV1100DIESEL
Novinka
Špičkový pracovní UTV nejvyšší řady s vyhlášeně spolehlivým japonským dieselovým motorem Kubota. LINHAI UTV1100 Diesel má všechno, co je třeba pro… Celý popis

379 990 Kč

není skladem

Snažíte se přidat do košíku více kusů než máme skladem.

Špičkový pracovní UTV nejvyšší řady s vyhlášeně spolehlivým japonským dieselovým motorem Kubota. LINHAI UTV1100 Diesel má všechno, co je třeba pro těžkou profesionální práci: velkou korbu, na kterou naložíte i půl tuny nákladu, 800 kg tažné síly, robustní podvozek s pohonem 2x4 / 4x4, snadné ovládání a vysokou pracovní morálku. K tomu přidejte atraktivní moderní design, kvalitní dílenské zpracování a cenu, na kterou konkurence nedokáže reagovat: LINHAI UTV1100 Diesel je jedna z nejatraktivnějších nabídek pro soukromé i profesionální použití na trhu.
Provedení v bíle barvě cena: 389 990 kč

Motor Kubota Diesel

Kubota, to je záruka kvality a spolehlivosti. Lehký, výkonný a nenáročný japonský tříválcový diesel Kubota D1105 je proslulý svojí vysokou spolehlivostí a dlouhou životností. Díky technologii E-TVCS má motor minimální hlučnost, vysokou účinnost a nízkou spotřebu. Tento mimořádně zdařilý pohon doplňuje špičková kanadská automatická převodovka CVTech.

Pohon 4x4 se dvěma diferenciály a režimem Turf

Elektricky připojitelný pohon všech kol s uzávěrkami předního i zadního diferenciálu zaručuje špičkovou prostupnost terénem. Pouhým stiskem tlačítka si můžete vybrat mezi náhonem pouze zadních nebo všech čtyř kol, a navíc můžete zapnout uzávěrky obou diferenciálů a tím ještě podstatně zvýšit trakci a tažnou sílu. Pro nejtěžší práce, v prudkých stoupáních a pro tahání těžkých nákladů máte navíc k dispozici silnou redukci do pomala. Režim Turf Mode je výhodný zejména při jízdě po upraveném trávníku nebo při zatáčení na malém poloměru. V tomto režimu je poháněné pouze zadní pravé kolo. Protože obě zadní kola nejsou propojená, UTV snadněji zatáčí, při zatáčení se nedělají koleje a pneumatiky netrhají trávník.

Nezávisle zavěšená kola

Robustní podvozek s nízkým těžištěm zaručuje skvělou stabilitu a výbornou průchodnost terénem. Všechna kola jsou nezávisle zavěšená a odpružená snadno seřiditelným pérováním. Vysokou obratnost a vynikající ovladatelnost zajišťuje i elektrický posilovač řízení a velmi malý poloměr otáčení.

Motor

Model: Kubota Diesel D1105-E3B, Made in Japan
Typ: 4taktní kapalinou chlazený řadový tříválec
Objem: 1124 cm3
Vrtání x zdvih: O 78 x 78,4 mm
Kompresní poměr: 24:1
Výkon: 24.8 HP
Točivý moment: 72 Nm @ 3000 / min
Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor

Pohonný systém

Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný, 2 uzamykatelné diferenciály
Převodovka: automatická, CVTech, L/H/N/R se zpátečkou + motorová brzda
Uzávěrka diferenciálu: vpředu i vzadu
Koncový převod: kardanem

Podvozek

Zavěšení přední: nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena
Zavěšení zadní: nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena
Pérování přední: hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin
Pérování zadní: hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin
Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová
Brzdy zadní: 2x hydraulická kotoučová
Parkovací brzda: ruční
Pneumatiky přední: AT26 x 9 - 14
Pneumatiky zadní: AT26 x 11 - 14

Rozměry a hmotnosti

Celková délka: 3110 mm
Celková šířka: 1543 mm
Celková výška: 1990 mm
Výška sedadla: 915 mm
Světlá výška: 240 mm
Rozvor: 1930 mm
Hmotnost bez náplní: 700 kg
Nosnost korby: 400 kg
Tažná síla: 800 kg
Palivová nádrž: 35 l
Rozměry korby: 1420 x 1020 x 290 mm

Další vlastnosti 

Displej:                    

Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počitadlo najetých motohodin, celkové počitadlo najetých motohodin, palivoměr, diagnostický poruchový kód, palubní hodiny
Kontrolky: pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení

Výbava

Elektrický posilovač řízení EPS, sklopná korba s vyklápěcím a odnímatelným čelem a postranicemi, extra silný naviják 4 500 lbs, přední ochranný rám, plnohodnotné čelní sklo, ocelové ochranné postranní rámy, 14palcová kola se šestiplátnovými pneumatikami, plastová střecha odolná UV-záření, sklopná ochrana nohou, ochranná klec s certifikací ROPS, tažné zařízení oko-čep, lavicové sedadlo s bezpečnostními pásy, úložná schránka v přístrojové desce, dvojité projektorové světlomety, LED světla pro denní svícení, akustická signalizace zpátečky

Legislativa a schválení

Homologace pro silniční provoz: ano, T1b, (řidičské oprávnění skupiny B - automobil)
Registrační značka (SPZ) v ceně (při přebírání stroje obdržíte čistopis technického průkazu)